Такси, такси, о сколько в этом слове…

Такси, Такси, о сколько в этом слове…

Основною метою має бути безпека споживачів послуг таксомоторних перевезень (таксі) – пасажирів та виведення ринку таксомоторних перевезень (таксі) з тіні та легалізація його, а також не зайвим було б придивитися до «публічної і відкритої роботи» Департаменту автомобільного транспорту Міністерства інфраструктури України, який очолює Дмитро ПЕТУХОВ, — В.Хабібуллін, голова Громадської ради при центральному органі виконавчої влади, член Ради голів Громадських рад при органах виконавчої влади при Кабінеті Міністрів України

Згідно наданої інформації МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ можливо ІГНОРУЄ продовження опрацьовування ЗАУВАЖЕНЬ та ПРОПОЗИЦІЙ до законопроекту «ПРО ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ТАКСІ», які напевно і дотепер надходять після його опублікування на офіційному сайті відомства, можуть бути суттєвими і переконливими.

Зокрема в серпні 2013 під головуванням високошановного директора Департаменту автомобільного транспорту Дмитра ПЕТУХОВА відбулося так назване «громадське обговорення» законопроекту, в якому «взяли участь» напевно тільки близькі представники громадських та професійних організацій таксомоторних перевізників.

Думаю було замало преси, ЗМІ та телевізійних каналів, які так чи інакше мають відношення до бізнесу в Україні і не менш за всіх зацікавленні у відкритості і прозорості розгляду.

Всі ми знаємо, що МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ під час розробки нормативних документів має працювати виключно на принципах ВІДКРИТОСТІ та ПРОЗОРОСТІ, а відтак ЗВАЖАТИ НА ДУМКУ !!!усіх!!! громадських та профспілкових організацій перевізників, експертів та небайдужих, а також, і що найголовніше, пасажирів, тобто головних споживачів – громадян, тощо.

Напевно звернуто було увагу на необхідність приведення норм документу у відповідність до ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТАНДАРТІВ у сфері ТАКСОМОТОРНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ, а також на чіткіше визначення функцій з видачі дозволів та порядку здійснення діяльності на ринку таксомоторних перевезень,  вартості дозволів тощо, і так далі, і тому подібне.

Незмінними мають залишатися пропозиції щодо наполягання на поверненні норми про обов’язок працівників ДАІ перевіряти наявність дозвільних документів у водіїв автомобілів з ознаками ТАКСІ та застосовувати штрафні санкції у випадку їх відсутності. Окрему увагу приділяти питанню надання Укртрансінспекції права на проведення контрольних перевірок інформаційно-диспетчерських служб та водіїв ТАКСІ.

Як завжди спірними залишаються питання вимог до водія ТАКСІ та обладнання автомобілів, які використовуватимуться для здійснення таксомоторних перевезень, можливості використовувати орендовані автомобілі тощо.

Не слід забувати зазначене МІНІСТЕРСТВОМ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ що «ОСНОВНОЮ МЕТОЮ Є БЕЗПЕКА СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ ТАКСОМОТОРНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ – ПАСАЖИРІВ, тобто громадян. Крім того, це і прагнення допомогти перевізникам увійти у правове поле, ВИВЕСТИ РИНОК ТАКСОМОТОРНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ (ТАКСІ) З ТІНІ ТА ЛЕГАЛІЗУВАТИ ЙОГО».

8 серпня під час опублікування проекту Закону України «ПРО ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ТАКСІ» публічне обговорення цього документу ЛИШЕ ПОЧАЛОСЯ.

З отриманих відповідей на запити про доступ до публічної інформації з більшості органів державної влади вбачається ВІДСУТНІСТЬ ДАНОГО ПРОЕКТУ ЗАКОНУ НА ЕКСПЕРТНОМУ ОБГОВОРЕННІ фахівців відповідних органів державної влади. Що вже казати, якщо навіть Державна фінансова інспекція України, як і переважна більшість інших органів державної влади зазначила, що НЕ ОТРИМУВАЛА ДАНИЙ ПРОЕКТ ЗАКОНУ на фахове обговорення.

Але це ще не завершення процесу з підготовки нормативного акту, а тільки його проміжний етап, однак дуже, дуже важливий.

Не оспорюванним є той факт, що Департамент автомобільного транспорту Міністерства інфраструктури України, який очолює Дмитро ПЕТУХОВ має у найближчі місяці продовжити публічно і відкрито приймати зауваження та пропозиції, подати цей проект Закону України «ПРО ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ТАКСІ» всім ІНШИМ органам державної влади і вже потім ДОПРАЦЬОВАНИЙ і СБАЛАНСОВАНИЙ проект Закону напевно направляти до Кабінету Міністрів України.

Не можна не погодитись, що «велика кількість ЗАУВАЖЕНЬ до законопроекту пов’язана з тим, що до цього часу ніхто не займався врегулюванням ринку таксомоторних перевезень. В роботі цього ринку задіяні сотні тисяч працівників – ТАКСИСТІВ і, головне, про що напевно забуває Департамент автомобільного транспорту Міністерства інфраструктури України, який очолює Дмитро ПЕТУХОВ – мільйони споживачів послуг таксі — громадяни, і Міністерство повинно вивчити і врахувати думку кожного. Тому цей процес не може бути швидким, і ніхто не спорить, звичайно, що він є доволі складним, але беззаперечно має бути публічним і відкритим.

Уважно ознайомившись та проаналізувавши опублікований 08 серпня 2013 року на офіційному інтернет-сайті Міністерства інфраструктури України проект Закону України «ПРО ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ТАКСІ» було ПОДАНО РЯД ЗАУВАЖЕНЬ ДО МАЙЖЕ ВСІХ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ СТАТЕЙ законопроекту. Дані зауваження напевно також будуть ПРОІГНОРОВАНІ Департаментом автомобільного транспорту Міністерства інфраструктури України, який очолює Дмитро ПЕТУХОВ.

АЛЕ ЧИ Є ЦЕЙ ШЛЯХ ПРАВИЛЬНИМ І РОЗУМНИМ АБО МОЖЕ Є ЩО ПРИХОВУВАТИ І ЧОМУ ІГНОРУЮТЬ ВИМОГУ І МОЖЛИВІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, І ЧОМУ НАВІТЬ ГРОМАДСЬКА РАДА ПРИ МІНІСТЕРСТВІ НЕ ЗАДІЯНА…, ЧОМУ?

Таке має бути застосовано з метою виявлення в проекті нормативно-правового акту ФАКТОРІВ, що сприяють або МОЖУТЬ СПРИЯТИ ВЧИНЕННЮ КОРУПЦІЙНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ, розроблення рекомендацій стосовно їх усунення.

Сьогодні в нашій державі дуже гостро відчувається проблема КОРУПЦІЇ і вирішити її можливо лише реалізувавши комплекс АНТИКОРУПЦІЙНИХ ЗАХОДІВ, які необхідно послідовно здійснювати в кожній із сфер суспільних відносин.

Такий комплекс заходів повинен бути спрямований не лише на викорінення КОРУПЦІЇ як явища, а й запобігати умовам, що можуть сприяти її виникненню. Серед основних факторів, що можуть сприяти виникненню КОРУПЦІЇ в державі, насамперед, Є НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ, що видаються державними органами.

Так, зокрема однією з умов виникнення КОРУПЦІЇ в Україні є НЕДОСКОНАЛІСТЬ законодавства, що ДОЗВОЛЯЄ ХАПКИМ НА РУКУ ПОСАДОВИМ ОСОБАМ ВИКОРИСТОВУВАТИ НАДАНІ ЇМ СЛУЖБОВІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТА ПОВ’ЯЗАНІ З ЦИМ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ОДЕРЖАННЯ НЕПРАВОМІРНОЇ ВИГОДИ або приймати обіцянки такої вигоди для себе чи інших осіб, уникаючи при цьому покарання.

Саме цей інструмент є одним із шляхів ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ, що дозволяє викорінити КОРУПЦІОГЕННІ НОРМИ ще на етапі підготовки проектів нормативно-правових актів.

На жаль, на сьогодні, цей законопроект НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ системного та ефективного реформування ринку перевезень на ТАКСІ за ЄВРОПЕЙСЬКИМ СТАНДАРТОМ якості та безпечності послуг.

Окрім того, багато норм проекту Закону України «ПРО ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ТАКСІ» не узгоджуються з вітчизняною нормативно-правовою базою та прямо протирічить загальноприйнятим світовим стандартам перевезень на таксі.

Проаналізувавши текст законопроекту, опублікованого на інтернет-сайті Департаментом автомобільного транспорту Міністерства інфраструктури України, який очолює його керівником Дмитро ПЕТУХОВ, вкотре звертаємо увагу на ОСНОВНІ НЕДОЛІКИ проекту Закону України «ПРО ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ТАКСІ»: (1) подано зауваження до майже всіх статей законопроекту; (2) запропоновано відповідно до законодавства провести громадську експертизу та громадську антикорупційну експертизу із залученням Громадської ради та інших фахових Громадських рад при органах виконавчої влади та Раду голів Громадських рад при Кабінеті Міністрів України із прийняттям до уваги Роз’яснення Міністерства юстиції України від 21.05.2012 «АНТИКОРУПЦІЙНА ЕКСПЕРТИЗА ЯК ЗАСІБ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ» та статті 15 Закону України «ПРО ЗАСАДИ ЗАПОБІГАННЯ І ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ», оскільки проект нормативно-правового акту — проект Закону України «ПРО ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ТАКСІ» має важливе суспільне значення і стосується конституційних прав і свобод, інтересів і обов’язків громадян.

Також напевно слід у порядку, передбаченому Постановою КМУ №996 від 03.11.2010 — в обов’язковому порядку провести консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення щодо вказаного проекту нормативно-правового акту — проект Закону України «ПРО ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ТАКСІ» МАЄ ВАЖЛИВЕ СУСПІЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ І СТОСУЄТЬСЯ КОНСТИТУЦІЙНИХ ПРАВ, СВОБОД, ІНТЕРЕСІВ І ОБОВ’ЯЗКІВ ГРОМАДЯН із врахуванням, що публічне громадське обговорення передбачає організацію і проведення конференцій, форумів, громадських слухань, засідань за круглим столом, зборів, зустрічей з громадськістю, теле- або радіодебатів, Інтернет-конференцій, електронних консультацій, з обов’язковим врахуванням, що має вивчатися та аналізуватися це із залученням у разі потреби відповідних фахівців.

Не зайвим буде публічне залучення Члена Кабінету Міністрів України, ВІЦЕ-ПРЕМ’ЄР-МІНІСТРА УКРАЇНИ — ВІЛКУЛА ОЛЕКСАНДРА ЮРІЙОВИЧА, який згідно Указу Президента України №1085/2010 має спрямовувати і координувати діяльність Міністерства інфраструктури України і, можливо, також Департаменту автомобільного транспорту Міністерства інфраструктури України, який очолює Дмитро ПЕТУХОВ.

Члену Кабінету Міністрів України, ВІЦЕ-ПРЕМ’ЄР-МІНІСТРУ УКРАЇНИ — ВІЛКУЛУ ОЛЕКСАНДРУ ЮРІЙОВИЧУ напевно НЕ ЗАЙВИМ БУЛО Б ПРИДИВИТИСЯ до «публічної і відкритої роботи» Департаменту автомобільного транспорту Міністерства інфраструктури України, який очолює Дмитро ПЕТУХОВ.

А Голові Громадської ради при Міністерстві інфраструктури України та Членів Громадської ради при Міністерстві інфраструктури України та Членів Ради голів Громадських рад при органах виконавчої влади (при Кабінеті Міністрів України), голів Громадських рад при центральних та місцевих органах виконавчої влади та усіх учасників обговорення проекту закону вимагати публічного і відкритого обговорення проекту нормативно-правового акту — проекту Закону України «ПРО ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ТАКСІ», оскільки МАЄ ВАЖЛИВЕ СУСПІЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ І СТОСУЄТЬСЯ КОНСТИТУЦІЙНИХ ПРАВ, СВОБОД, ІНТЕРЕСІВ І ОБОВ’ЯЗКІВ ГРОМАДЯН.

Та, можливо, у порядку, передбаченому Постановою КМУ №996 від 03.11.2010, та у разі наявності підстав вирішити питання про проведення відповідно до законодавства ГРОМАДСЬКОЇ ЕКСПЕРТИЗУ та ГРОМАДСЬКОЇ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ проекту нормативно-правового акту — проекту Закону України «ПРО ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ТАКСІ».

З великою повагою і сподіванням виявитися корисним,

Вадим ХАБІБУЛЛІН

голова Громадської ради

при центральному органі виконавчої влади,

член Ради голів Громадських рад

при органах виконавчої влади

при Кабінеті Міністрів України

____________________________________________________________________________

Такси, Такси, о …сколько… в этом слове… http://www.business.ua/blogs/transport/habibulin/1474/

» Вадим Хабібуллін » Зауваження до статті №1 проекту закону «Про перевезення на таксі» » Корреспондент http://blogs.korrespondent.net/users/blog/blog3/a117202

» Вадим Хабібуллін » Зауваження до статті №2,3 проекту закону «Про перевезення на таксі» » Корреспондент http://blogs.korrespondent.net/users/blog/blog3/a117278

» Вадим Хабібуллін » Зауваження до статті № 4, 5 проекту закону «Про перевезення на таксі» » Корреспондент http://blogs.korrespondent.net/users/blog/blog3/a117412

» Вадим Хабібуллін » Зауваження до статті № 6, 7, 9, 10 проекту закону «Про перевезення на таксі» » Корреспондент http://blogs.korrespondent.net/users/blog/blog3/a117525

» Вадим Хабібуллін » Зауваження до статті № 12, 13, 14 проекту закону «Про перевезення на таксі» » Корреспондент http://blogs.korrespondent.net/users/blog/blog3/a117626

Вадим Хабібуллін | ПРОЕКТ ЗАКОНУ Про перевезення на таксі
http://khabibullin.kiev.ua/category/вадим-хабібуллін-проект-закону-про-пе/

Навигация по записям

*/?>